Starcoins och ny hemsida

Den nya hemsidan kom upp igår. Eller det kanske var idag, jag är inte säker. Det hade i vilket fall varit mycket strul (vilket jag inte märkte av alls, då jag spelade på morgonen igår). Men som kompensation för besväret fick alla spelare 200 starcoins!
Jag köpte mig ett nytt fräsigt hår, och en tröja som jag föll för (fast tröjan köpte jag för Jorvik shillings, hade visst råd med det).
Älskade tröjan, rainbows you know *-*
Fick en bild som jag blev väldigt nöjd med, som jag kanske fixar till header imorgon. 
Bloggen är fortfarande under uppbyggnad när det gäller utseende. Men inte för att någon märker det, ingen läser min blogg än
Men det ska jag se till att folk gör i framtiden, och så kan de blicka tillbaka till mina första inlägg och se vilken cool nybörjare jag var!
 
 
 
Till top