Vad jag håller på med just nu

Just nu håller jag på med flera olika SSO-relaterade saker. Jag har en del speedpaints som jag ska publicera. Jag försöker publicera varje fredag tills alla är publicerade. Jag har en "My horses"-video som jag ska ladda upp någon gång. Jag har två musikvideor (som de jag gjort med "Amanecer", "Don't wait" och "El mismo sol") som jag planerar att göra. Jag håller på lite med en redigering av Lotus, och filmar det till en speedpaint. Jag håller också på att förbereda lite smått inför serien som jag ska göra i vinter, lite med karaktärerna o.s.v. I själva spelet så gör jag dagliga uppdrag och lopp för att spara ihop Jorvik Shillings till de sista plaggen i outfiten jag gör, plus att jag har påbörjat en till outfit lite grann. 
Det är en hel del grejer, men det känns bra just nu. Jag tycker om att ha något att göra, så längde det inte blir för mycket. Här är lite gamla bilder som jag inte har postat innan.
 
 
 
 
 
 
 
Till top