Husdjursfunktionen

I onsdags kom det fyra nya katter till SSO, och som jag har berättat flera gånger tidigare älskar jag att ha husdjur till mina outfits, de gör outfitsen roligare tycker jag. Men jag skulle vilja att husdjursfunktionen utvecklas, det finns så mycket roligt man skulle kunna fixa! Det skulle vara roligt om de kunde springa med hästen, men det kan ju bli lite krångligt med sälar och nallebjörnar. Men något som jag verkligen skulle vilja är att husdjuren skulle kunna springa runt löst i stallet, det är så synd att de måste vara i garderoben. (Nallarna kan vara där, de är ju ändå inte levande, men hundarna katterna kaninerna och sälarna skulle vara jätteroligt om de fick leka i stallet.) Det finns ju också massa andra roliga smådjur som skulle kunna komma till SSO. I alla fall så köpte jag tre av katterna som kom, jag köpte inte den vita för jag har redan en hel del vita husdjur och till och med redan en vit katt. Ps. Jag postade ingen video på YouTube i fredags, jag hade ingen på gång och jag ville inte stressa ihop något halvdåligt, men nästa vecka kommer en video!
 
 
Till top