Regnbågar på Jorvik

För snart två veckor sen kom det regnbågar till Jorvik. Air Star var kaos under onsdagen och torsdagen, det gick inte att spela på grund av allt lagg och nätverksfel. Men under helgen där efter lugnade det sig och det fungerade som det skulle. När det fungerar som det ska är det jätteroligt att jaga regnåbgarna. Jag har lyckats få hela settet av kläder och utrustning, men jag tycker fortfarande att det är roligt att gräva efter allt regnbågsguldet. Även om jag har fått allt som Chaun har att erbjuda så springer jag fortfarande och letar guld om jag ser en regnbåge när jag är online. Man får ju också en massa mat vilket är perfekt för mig som inte använder mig av stallhjälp. Sen är regnbågarna även väldigt vackra och att ta bidler med dem var det jag ville mest av allt egentligen. Jag tog ett par bilder helgen efter att de kommit men jag har inte haft tid förrän nu att redigera dem så här är dem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top