Två nya Shirehästar!

I fredags postade jag ingen video. Jag har haft så fullt upp med skola under veckan så jag hade inte hunnit fixa någon. Imorse köpte jag två nya Shirehästar och jag bestämde mig för att filma lite så att det ändå blir en video den här veckan. Jag har velat ha de här två ett tag nu, men jag har avvaktat lite med att köpa dem. Nu har jag dock kommit fram till att jag förmodligen inte kommer köpa något engelskt fullblod även om fler färger kommer, så jag passade på att köpa dessa två när jag vet att jag inte kommer spendera mycket SC på ett tag. Jag har tagit ett par bilder på dem också men jag har inte redigerat dem än så de kommer komma upp senare. Jag har en hel del bilder att redigera, så imorgon ska jag försöka få gjort de alla (då menar jag inte de stora redigeringarna jag gör utan de vanliga där jag bara suddar ut bakgrunden). Bilderna med regnbågen ska jag redigera så att jag kan skriva det inlägget, bilderna med Vanilla och Oregano som de nya hästarna heter, och jag ska även strax göra lite dagliga med Capu i roliga outfits som vi gjort ett par gånger tidigare, och då kommer jag säkerligen ta ännu mer bilder.
 
Här i videon får ni i alla fall följa med när jag köper hästarna och även när jag visar upp dem lite grann, de är verkligen jättefina båda två:
 
https://www.youtube.com/watch?v=riGsbBq0mfk
 
 
 
Till top