Epona kommer om en vecka

Förra året var det Dinodalen som skulle öppnas och alla var väldigt uppspelta, nu händer samma sak men det är Epona som ska öppnas! Förra året skrev jag ett inlägg om mina förhoppningar om Dinodalen så nu kommer jag göra något liknande om Epona.
Vi har fått se flera olika bilder, och alla platser ser jättefina ut! Mirror Marshes är den plats som jag tycker verkar allra vackrast, och jag har en känsla av att jag kommer ta många bilder där. Jag hoppas att det finns ett hemstall någonstans i Epona, och några köpstall. 
Sen hoppas jag att det kommer många nya uppdrag så man har massor av roliga grejer att göra! Vi har fått se en hel del om G.E.D, så det kommer definitivt finnas uppdrag med dem, vilket alltid är spännande. Jag hoppas på att det kommer flera olika lopp i olika längd och svårighetsgrad. 
Jag hoppas förstås att det kommer de grejer som kommit med alla andra områden, hemliga platser och stjärnor. 5 - 10 stjärnor hoppas jag på att där finns! 
Jag har fått intrycket av att det kommer finnas områden med mycket livlighet och många invånare, men att det också kommer vara områden med bara vacker natur, vilket jag tycker känns helt perfekt! Nu har vi en vecka på oss att förbereda oss för det här nya området, sen kommer vi ha massor av roliga platser att utforska och uppdrag att göra.
 
 
Till top