Alla hjärtans dag

Idag var det uppdatering och Jorvik fylldes med Alla hjärtans dags-dekorationer och det kom Alla hjärtans dags-uppdrag. Alla hjärtans dag på SSO tycker jag är jättemysig. Jag tycker att alla årets kläder var fina, och jag tror jag ska göra en liten mysig Alla hjärtans dags-outifit senare. Uppdragen från förra året är tillbaka igen och jag ska samla på mig massa blåbär och smultron. Från förra året hade jag 2 blåbär och 3 smultron, men jag ska plocka på mig en massa nu när det går igen. Bärplockning i Gröndalsskogen är faktiskt jättekul och det är synd att det inte alltid går. Som sagt så ska jag göra en Alla hjärtans-outfit och jag funderar på att göra en liten Alla hjärtans-video till min YouTube kanal nästa vecka. Nu på fredag har jag en annan video som kommer som jag kommer berätta mer om när den släpps (det är inte det hemliga projektet Aloma Sunson fashion show som jag pratat om tidigare utan det här är något annat) så vi får se lite. Jag har så mycket olika planer just nu så det blir lätt rörigt när jag ska skriva inlägg. Här kommer i alla fall ett par bilder som jag tog bland all vacker dekoration!
 
 
 
 
 
Till top