Redigering - enhörning

Det känns som det var ett tag sen sedan jag redigerade senast. Jag började på den här redigeringen under vinterlovet, tror jag, men jag tänkte vänta med bakgrunden tills snön hade försvunnit från Jorvik vilket jag trodde att den skulle göra idag. Idag har jag varit hemma sjuk så jag tänkte fixa en video till på fredag, men som sagt så hade snön inte försvunnit ännu, och jag orkade inte vänta mer så jag fick klippa ihop något av bilder som jag redan hade på datorn. Så nu är den här redigeringen av en enhörning klar och speedpainten kommer redan nu på fredag!
 
Jag tänkte dela med mig av lite andra planer jag har också. Jag ska fixa ett nytt utseende till bloggen eftersom vintern tillslut börjar dra iväg. Jag ska göra redigering av både Geyser, Iron och Snowflake och högst troligen kommer jag filma det och släppa speedpaints, vilket blir tre stycken redigeringar och tre speedpaints. Sen ska jag göra en video där jag besvarar lite frågor och förklarar lite oklara saker kring serien Dinosauriens dal och kanske berätta lite mer om kommande serier. Jag ska även göra en Frequently Asked Questions-video har jag tänkt, eftersom det är en del frågor som frågas om och om igen. Idag kom det nya hästar, men jag kommer nog inte köpa någon av dem, dock vill jag köpa den vita och den svartvita Shiren så det är också något jag ska göra i framtiden. Om någon vecka fyller Shady Pearls 2 år så då planerar jag på att göra en video kring det. Jag har inte börjat alls på att redigera Geyser, Iron eller Snowflake, jag har inte heller börjat på videon om Dinosauriens dal, F.A.Q-videon eller SP-videon. Men det finns en sak som jag har börjat på och som jag skulle säga att jag är halvvägs färdig med. Jag fick en idé om det här för ett tag sen och sen dess har jag jobbat med det lite grann och jag hoppas på att kunna släppa videon om ett par veckor. Jag har hittills kallat det för ett hemligt projekt, men för att berätta lite mer om vad det handlar om så kan jag ju berätta titeln; Aloma Sunson fashion show.
Nu har jag skrivit en massa, så nu får det räcka, här är redigeringen!
 
 
#1 - - Klara "Bus" Eaststar:

Oh my gosh... ENHÖRNING!!!!! =DDDD

Till top