Redigering - Iron

Nu är den här redigeringen klar! Jag har fått vänta länge med den då Spegelträsket av någon dum och oförklarlig anledning hade snö fram till början av Juni, men nu är den klar. Jag vet inte om jag kommer göra många redigeringar i sommar. Jag vill ju gärna göra en redigering för varje min häst, så jag har Geyser, Snowflake, Oregano, Vanilla och Lavender kvar men jag kommer försöka jobba lite på min nya serie i sommar, samt ta tag i en massa saker i riktiga livet. Men jag kommer fixa en speedpaint av den här redigeringen i alla fall, kanske idag men jag är inte säker. Någon gång i veckan kommer den i alla fall, och någon gång snart kommer en Jor-jitsu video. 
 
Förresten så var Bajirao Mastani väldigt bra, jag kan verkligen rekommendera den!
 
 
#1 - - Anonym:

Jag är med i klubben

Till top