Spirit och Bajirao Mastani

Idag har jag kollat på Spirit (disneyfilmen) och den var väldigt bra. Jag har sett den tidigare men idag såg jag den igen. Imorgon ska jag se på Bajirao Mastani, en annan film, och jag kanske kollar på något annat på måndag så har jag kollat på film hela helgen. I övrigt så ska jag försöka få klart redigeringen som jag postade en WIP på instagram på nu i helgen, jag ska städa och förbereda mig för de sista dagarna innan sommarlovet. Jag ska eventuellt göra en Jor-jitsu video, men vi får se om jag hinner. Jag har idéer för en till Starstable randomness, till exempel lite från potatisuppdragen vill jag få med men jag väntar med den videon i alla fall, jag behöver mer idéer och mer tid. Jag har planer på att göra en ny tävlingsoutfit på SSO men jag vet inte om jag gör det nu i helgen. Det var fler saker jag tänkte berätta om som jag ska göra, men jag har glömt bort. Jag har så många tankar i mitt huvud hela tiden så jag glömmer alltför mycket och jag hatar att glömma saker. Jag får helt enkelt skriva till det i inlägget om jag kommer på det. Här kommer en ganska gammal bild, från i vintras. (Jag vet inte varför kvaliteten plötsligt är jättedålig, men så får det vara).
 
 
 
 
Till top