Speedpaint 17 till Saga Sparrowdawn

Nu är videon som jag skulle postat i fredags tillslut uppe! Redigeringen är till Seri pixel biologist eller Saga Sparrowdawn som hon heter på SSO. Anledningen är att jag hittade hennes Star Stable videos för någon vecka sen och jag tycker väldigt mycket om att titta på dem. Hon är fortfarande ganska ny i spelet, men hon verkar alltid positivt inställd till allting och hon uttrycker verkligen sin uppskattning för världen i SSO och likaså världen runt omkring oss i verkliga livet vilket inspirerade mig att göra det här redigeringen. Hennes kanal heter Seri! Pixel bilogist! och jag rekommenderar den verkligen då hon är duktig på att göra underhållande videos men samtidigt lära folk massor kring djur och natur.
 
https://www.youtube.com/watch?v=6e3VAD8Oehs
 
 
Till top