Rött hår och bruna ögon

Nu har jag fått mitt nya utseende! I omröstningen på Instagram var det allra flest som ville att jag skulle ha bruna ögon. Flest röster vad det gäller hår fick det orangea och näst mest det röda, så eftersom jag redan haft det orangea och jag vill testa något nytt kombinerade jag de två och det blev formen av det orangea men färgen av det röda. Jag kommer säkert byta till det orangea i framtiden då det verkligen är mitt favorithår och jag trivs i det, men just nu känner jag mig nöjd med det röda! Hittills i mitt SSO-liv har jag haft den här formen i brunt, den här formen i mörkt orange, fläta i mörkt orange, ljust hår med mintgröna toppar, ljusorange hästsvans, den här formen i ljusorange (den som jag har haft allra längst och som fick flest röster nu), lila fläta och nu den här formen i mörkrött! Som jag sa så lär jag gå tillbaka till mitt favorithår i framtiden, men just nu är det bruna ögon och mörkrött hår som gäller! Här kommer en bild som jag redigerade lite mer än vanligt då jag var sugen på att redigera men inte har tid för tillfället att göra en stor redigering.
 
 
#1 - - Linnea Queenlord:

Blev skit snyggt ju! 😚👌🏽

Till top