Spionera på GED

I torsdags förra veckan postade jag min Raptor-video och jag funderade på att ladda upp en till video på lördagen men jag gjorde inte det. Jag ville ju gärna posta en speedpaint men snön är fortfarande kvar i Spegelträsket och jag behöver ta en bild där för att göra klart redigeringen jag håller på med. På fredag kommer antingen Aloma Sunson fashion show eller en speedpaint, det var ett tag sen det kom en speedpaint känns det som men samtidigt vill jag gärna posta Aloma Sunson fashion show. Vi får se hur det blir helt enkelt.
Här är ett par bilder från när jag utforskade Gamla Hillcrest i helgen. Det går faktiskt att ta sig överallt dit till fots även efter uppdragen, bort till grinden vid Mrs Pike, uppe där Herman blev fångad och nere vid stängslet intill Stormfälten. Det är ganska roligt att springa omkring där faktiskt och jag gömde mig i ett par buskar på något ställe för att spionera på GED.
 

 
 
 
Till top