Epona

Nu kommer ett lite längre inlägg om vad jag tycker om Epona. Först och främst så måste det här bara mitt favoritområde i SSO hittills. Det är stor variation mellan olika platser, och det finns natur i massor av olika färger, vilket är perfekt för att fota. Till exempel så finns det massor av rosa/lila växter vid Dew's farm, mycket grönt i Spegelträsket, orange/gult vid Stormfamiljens gamla gård, rött vid Observatoriet, och i Nya Hillcrest-byn finns det massor av olika färger. Jag älskar Spegelträsket mest av allt tror jag, för jag tycker så mycket om alla växter där, och att det är en massa små öar. Mina favoritkaraktärer i Epona hittills måste vara Pamela, Sunshine och Scott. Uppdragen i Epona har varit jätteroliga, och jag längtar på fortsättningen! Jag har inte bytt hemstall, inte än i alla fall. Det känns som att jag nyss flyttade tillbaka till Vingården, och jag trivs bra där, så jag tror inte att jag kommer flytta till Nya Hillcrest-stallet. 
Det kommer troligen komma massa bilder från Epona i framtiden, så jag tycker att det räcker med en bild i det här inlägget!
 
 
Till top