"Servern är full"

Servern krånglade mycket, man kastades ut flera gånger under uppdragens gång, men när jag precis hade kommit in i Epona så verkade servern ha lugnat sig och allt flöt på när jag fortsatte med uppdragen där. Efter en stund, när jag kommit en liten bit så får jag nätverksfel, och sen kan jag inte logga in för att det står att servern är full. Det var för en timme sen, och det är fortfarande likadant. Trots att jag fick nätverksfel om och om igen när jag gjorde uppdragen så var jag fortfarande lika taggad över Epona, men nu är jag bara sur, för jag vill in och utforska men det går ju inte.
Jag förstår att det blir mycket krångel när en sån här uppdatering släpps men jag tycker att det är oerhört dålig stil att göra en sån förändring, att servern plötsligt kan bli full, och inte ens berätta det... Här kommer en bild jag tog, jag kommer ta många fler bilder om jag lyckas komma in någon gång, för Epona är jättevackert. Jag hoppas att det inte kommer vara såhär alltid, för jag tycker inte att det är någon bra lösning :c
 
 
Till top