Windows 10

Häromdagen uppdaterade jag min dator till Windows 10 och när jag sen spelade SSO för första gången efter uppgraderingen såg grafiken jättekonstig ut. Det är svårt att förklara hur den såg ut, men jag lägger in ett par bilder längst ner i inlägget här för att visa. Jag frågade på Instagram, och för några personer hade det hänt samma sak, medan för vissa fungerade det som vanligt. Jag har löst problemet genom att gå tillbaka till Windows 8, då den konstiga grafiken gav mig huvudvärk fort och jag kunde ju inte ta bilder och filma som vanligt, vilket är det jag gör mest i spelet. Jag har mailat till support och om de vet hur man ska göra för att grafiken ska bli som vanligt med Windows 10 så kommer jag kanske uppdatera till 10 igen, men vi får se. För mig kändes det som om Windows bara försökte göra saker krångligare.
 
 
 
 
#1 - - Fiona Underland:

Oj. Vad skumt. :S
Jag uppdaterade från 7:an till 10:an utan några som helst problem. Det var som en helt vanlig uppdatering. Jag behövde inte göra någonting utöver det, allt fungerade direkt som det skulle. :/

Svar: Ja, det har varit olika för olika personer, jag vet inte vad det beror på :o Men just nu så är jag nöjd med Windows 8, så vi får se om jag uppdaterar tillbaka till 10 om problemet löser sig eller om jag har kvar 8 :p
Aloma Sunson

Till top