Höstredigering

Igår började jag på en redigering av Epazote när jag hade blivit klar med videon jag höll på med, och idag gjorde jag klar den. Jag spelade in det som vanligt, så om ett par veckor kommer en speedpaint av den här redigeringen! Jag blev ganska nöjd, den blev inte helt som jag hade tänkt mig, men den har i alla fall den där höstiga känslan som jag ville förmedla.
 
 
#1 - - Nina Winterfall:

Hej Aloma!
Jag vet inte om du kmr ihåg mig, men jag ville medela att jag har bytt server till air star, och då skulle vi knsk kunna träffas om du vill.
Mvh Nina

#2 - - Ebba Ponyheart:

Skulle du kunna lägga upp en bild på din fux shire när du står i häst-mans-shoppen och har pilen på knopparna? Vill gärna se hur den ser ut när den har knoppar med jag känner ingen som kan visa mig... Hejdå! :D

Till top