Spökjakt

Igår startade ju Halloween på SSO för det här året, och jag tycker att det började bra. Uppdragen var jättespännande och roliga. Pumpajakten är tillbaka, och jag försöker förbättra mig på den, för förra året var jag väldigt dålig på den :p Och så är spökjakten tillbaka. Jag letade i många timmar igår och lyckades hitta 28 spöken. Men jag började leta utan någon karta för jag trodde inte att den gällde längre, och sen när jag väl tog upp en karta så visste jag inte vilka jag hade tagit. Idag har det kommit uppdaterade kartor, men jag kan fortfarande inte hitta mitt sista spöke. Jag vet vilket det är, tror jag, för alla de andra känner jag igen att jag tagit utom det, men jag kan inte hitta det, hur mycket jag än letar och väntar. Inget ljud och inget spöke. Nu har jag gett upp på det, ifall det hade något viktigt att ge mig så kan jag köpa det i shoppen nästa år, för nu har jag letat alldeles för länge :p Hur har det gått för er med spökjakten?
 
Jag satte ihop den här outfiten för att ha något roligt att rida runt i nu till Halloween! :D
 
 
Till top