Throwback - Halloween!

Jag brukar aldrig fira Halloween, men förra året så var det första gången som jag upplevde Halloween på SSO och det var jätteroligt! Det var väldigt roliga uppdrag och kläder, och eventen i SP var väldigt roliga och läskiga. Det jag kommer ihåg mest var när vi red ut till en grillplats på de glömda hedarna och berättade spökhistorier, och så spelades det läskig musik på Raidcall. Det var verkligen kul! Det här årets Halloween verkar bli minst lika rolig och jag ser fram emot att uppleva den.
 
Här kommer en bild från förra året när jag, Ernst, Manda, El och Frupp (som inte syns på bilden) åt upp alla de godsaker som vi fått i uppdragen!
 
 
#1 - - Fiona Underland:

Åh. Jag känner mig helt nostalgisk. Jag saknar gamla SP. <3

Svar: Ja, tänk vad fort tiden har gått!
Aloma Sunson

Till top