Påskäggsletning

Det är mycket att göra i skolan och allmänt i livet för tillfället, vilket har gjort att jag inte har så mycket tid att redigera bilder eller videor. Därför blir det lite dålig uppdatering från min sida vilket jag ber om ursäkt för. Men nu i helgen tänkte jag redigera klart bilderna jag tog på första april så att jag kan posta dem. Jag tänkte också göra en SSO "randomness"-video så att jag har någonting att posta på min YouTube-kanal. Snön är fortfarande kvar i Spegelträsket av någon dum anledning, så den större redigeringen jag håller på med (det vill säga där jag redigerar allt och inte bara suddig bakgrund och ljuset) får fortfarande vänta. Men här kommer två bilder från i påskas när jag letade påskägg i en grön kycklingoutfit, jag lyckades redigera dem i veckan så jag postar dem här för att liva upp inlägget som inte riktigt handlade om påsken på SSO utan mer om projekt jag håller på med :p
 
 
 
Till top