Do Dah musikvideo

Som jag skrev i inlägget jag postade för en liten stund sen så blev mitt bidrag till SSO's tävling klart igår och nu är videon upplagd på YouTube. Det tog en stund att redigera den och låten fastnade verkligen i huvudet efteråt, men jag känner mig ganska nöjd med mitt resultat! Eftersom jag filmade första gången modeshowen höll rum så fokusera jag inte på outfitsen som visades, och senare igårkväll när jag tänkte se showen igen för att fokusera på outfitsen så dog min dator när jag åkte med bussen så jag missade det precis, en timme senare försökte jag igen men då laggade det så modellerna inte hade några kläder på sig. Det verkade inte som jag skulle se showen igår alltså, men jag såg den nyss och alla outfitsen som visades upp var väldigt häftiga tycker jag och jag hoppas verkligen att alla kläder som visades kommer komma till spelet!
Här kommer länken till min musikvideo till Raptors låt Do dah:
 
https://www.youtube.com/watch?v=sThslrN-V74
 
 
Till top