Uppdrag med GED i Epona

I veckans uppdatering kom nya uppdrag i Epona som var väldigt spännande och mer Alla hjärtans uppdrag, där Derek tappat bort en massa brev. Men det som jag blev allra gladast över var att tre nya nallebjörnar säljs i nalleshopperna nu. En grå för 249, en lila får 149 (mellan 100 och 200 i alla fall) och en grön för 19, vilket gör att det sammanlagt i år har kommit fyra nya nallar. Idag gjorde jag en liten bild med de nya nallar som jag köpt tillsammans med de nya katterna jag köpte för någon vecka sen. Jag har ju gjort två liknande bilder tidigare, först när sälarna kom och sen på alla nallarna från förra året. De är rätt roliga att göra och blir väldigt söta tycker jag! Men jag ser fram emot att få fortsättningen på uppdragen i Epona i framtiden också, det är jättespännande! Imorgon kommer en liten Alla hjärtans dag video, ungefär en vecka efter att Alla hjärtans dag är över, haha :p
 
 
Till top