Bilder med vänner

Jag har ett par bilder som ligger och skräpar som jag vill posta. Den första är en bild från någon vecka sen när jag levlade tillsammans med Ingeborg Beelee "Kråkan". Kråkan har hjälpt mig i en del av mina videos och hon är ofta väldigt rolig att prata med. 
Den andra bilden är från kvällen när jag bytte till lila hår, det var torsdag förra veckan. Då umgicks jag med Elin Moonwood "Ernst", My Starbell "Mos", Victoire Longlee "Långben" och Rose Moondaughter "Rudolf" i gallerian. Vi fikade, dansade till Raptor och testade på att jobba i caféet. 
De två sista bilderna är från igår (lördag) när jag och Capucine Papapoulos "Capu" shoppade i gallerian. Där ser ni också outfiten som jag håller på med, jag har bara sadeln kvar och sen är den klar och då ska jag visa upp den :D Jag har redigerat alla bilderna en hel del, haha
 
 
 
 
 
 
Till top