Dinosauriens dal - avsnitt 5

Nu är det femte avsnittet av Dinosauriens dal publicerat! Det är sista avsnittet och jag måste säga att det här har varit en väldigt kul serie att göra, framför allt för att jag har lärt mig massor om mitt videoredigeringsprogram. Det kommer komma fler serier i framtiden, det kommer det definitivt. Jag har 3 olika idéer i nuläget, en av dem är säsong 2 av Paradisön men den kommer jag inte ta tag i på ett bra tag tror jag. Då har jag ju fortfarande två andra idéer som jag vill göra, men jag kommer inte berätta mer om dem än. Det kommer dock dröja ett tag innan jag börjar på en ny serie för det tar mycket tid att göra en sån här serie, och även om det är roligt så behöver jag en paus i det nu för att göra andra videos och annat kul.
Som det står i eftertexterna kommer i princip allting på min kanal i fortsättningen att vara på engelska. Hittills är det bara mina serier egentligen som har varit på svenska, mina speedpaints och andra videos har varit på engelska. Det betyder att det inte kommer bli så stor förändring, förutom att de serier jag kommer göra i framtiden då kommer vara på engelska, men om förfrågning finns kan jag förstås göra textremsor på bland annat svenska som jag gjort med mina två tidigare serier (fast med engelska textremsor har jag gjort då förstås).
Det här blir ett långt inlägg, haha, men jag har mycket att dela med mig av. Det sista jag vill säga är att om det är något ni funderar över kring serien, om skapandet eller om själva historian så får ni mer än gärna fråga så ska jag göra en video i framtiden där jag klarar ut lite frågetecken om serien då det kan vara saker som man blir förvirrad av ibland. Ni kan antingen ställa frågor här på bloggen, på instagram eller på YouTube, det är vad som känns bäst för er.
Nu har jag pratat klart tror jag, här är länken till sista avsnittet av Dinosauriens dal:
 
https://www.youtube.com/watch?v=P2RaOqofOaA
 
 
 
 
Till top