Nytt lila hår

I veckans onsdagsuppdatering kom det en frisörsalong i gallerian som säljer ut gamla hår (och några nya) för 2 SC eller 50 JS. Jag har haft samma hår i ungefär ett år, så jag tänkte passa på att byta. Jag loggade inte in på onsdagen för servern kom inte upp förrän väldigt väldigt sent, men på torsdagen loggade jag in och gjorde alla uppdragen och sen köpte jag ett nytt hår. Det blev den lila flätan. Jag tycker att lila hår kan vara väldigt fint, och flätan har jag haft innan och den tycker jag mycket om. Det är lite svårt att klä sig eftersom alla outfits inte funkar så bra till lila hår, men jag håller på med ett par lila outfits som passar jättebra med håret. Efter ett tag kommer jag också byta tillbaka till mitt gamla hår eller till något annat, men jag tycker det ska bli roligt att ha lila hår ett tag nu!
 
 
 
 
Till top