Grisungar

I förra veckans uppdatering kom det tre små grisar att köpa och ha i sadelväskan. Som jag har pratat om massvis med gånger så älskar jag husdjuren. Jag har alla sälar, alla nallar, alla de senaste katterna, en hel del av de gamla katterna, en hel del hundar och en del kaniner. Det är några få husdjur som jag inte har ännu för att de är väldigt dyra, men jag kommer förmodligen köpa åtminstone några av dem också i framtiden då jag tycker om att ha husdjur som matchar mina outfits. Så självklart köpte jag i alla fall alla grisarna, och jag tycker de är jättesöta! De rör på sig hela tiden också. De dansar, vrider på huvudet som om de får syn på något, kryper ner i väskan och så vidare, så de är jätteroliga att ha med sig i sadelväskan. Jag märkte också att sälarna har börjat röra på sig ännu mer, de ser inte lika stela ut. Jag har inte tittat till några katter hundar eller kaniner, men det kan ha hänt samma för dem. I vilket fall så är jag superglad över grisarna och ser fram emot vad det kommer komma för husdjur i framtiden! Jag var förstås också tvungen att göra en liten bild med de tre, på samma vis som jag har gjort med många av de andra husdjuren.
 
 
 
Till top