Redspark och Grayspark

När urhästarna kom på onsdagen så köpte jag den lila och den röda och jag tänkte bara köpa dem först. Sen köpte jag den blåa på söndagen eftersom jag tyckte så mycket om dess vanliga form (den gråa) men inte dess blåa form, alltså tvärtom emot de här två. Jag tänkte också att vore roligt att ha alla eftersom de försvinner och de är ju så roliga och unika. Jag har inte varit så kreativ med namnen, de heter Bluespark aka Blue, Redspark aka Red och Grayspark aka Purple (eftersom purple inte fanns som alternativ). Jag har inte fotat Blue än men här kommer bilder av Red och Purple. Jag är lite distraherad nu när jag skriver det här inlägget så jag får titta över det igen lite senare och lägga till om jag glömde säga något. Jag kommer skriva inlägg om grisarna samt ett inlägg om Blue nu i veckan i alla fall.
 
 
 
 
Till top