Speedpaint 18

Nu har jag postat speedpainten av redigeringen som jag gjorde för ett litet tag sen av Iron. Jag vill be om ursäkt för att jag har uppdaterat så dåligt både här på bloggen och på Instagram. Jag har fokuserat mycket på livet utanför nu i början av sommaren, men nu ska jag börja ta tag i min Instagram, blogg och Youtube lite. Bloggen ska få ett nytt utseende och jag ska skriva inlägg om Urhästarna (jag köpte alla) och grisarna (jag köpte alla där också, haha). Min YouTube ska nog också få nytt utseende (en ny kanalbild) och så ska jag förstås jobba på lite olika videos att ladda upp. Min instagram ska jag rensa lite och ta bort bilder som inte passar in, och försöka gå tillbaka till att uppdatera där i princip varje dag. Det är lite av mina planer, här kommer länken till den nya speedpainten:
 
https://www.youtube.com/watch?v=UwhxAB4v36Y
 
 
Till top