Ännu mera dagliga med Capu

I söndags när jag köpte Vanilla och Oregano så gjorde jag tillsammans med Capu senare på dagen lite dagliga och lite regnbågsjagning. Som vi har gjort ett par gånger tidigare tog vi på oss matchande roliga outfits för att det ska bli mer kul att göra dagliga. Igår, måndag, redigerade jag alla bilderna som jag pratade om i söndags. Alltså regnbågsbilderna som kom upp igår, de här bilderna med Capu och bilderna på mina nya hästar som kommer komma upp imorgon. Som ni kanske ser har jag också ändrat utseende lite på bloggen. Det här är bara tillfälligt, men jag ville ha något lite grönt och vårigt, vinterheadern passar inte alls längre. Jag har haft det här temat tidigare och jag gillar det verkligen! Jag ska försöka fixa så att headern blir lite mer spännande och även fixa med bakgrunden, kanske få in lite växter för att få det ännu vårigare. Här är i alla fall jag och Capu i våra fina outfits!
 
 
 
 
 
Till top