Alla skelett

Idag lördagfick jag lust att leta skelett. Jag älskar Dinodalen som jag sagt flera gånger tidigare, men jag har haft kvar det röda skelettet jättelänge. Idag hittade jag de sista delarna och kunde lämna in det. Jag blev inte beundrad med A.A.E:s arkeologiska avdelning dock, så jag vet inte vad mer jag behöver göra för att bli det. I Dinodalen kom jag i alla fall att tänka på min serie från i vintras och blev sugen på att jobba på min nya som kommer komma någon gång. Så nu i helgen hoppas jag att jag kan få klar videon där jag berättar om framtida serier som jag pratat om länge. Senare idag kommer även ett inlägg om Eurovision då jag älskar den tävlingen, haha. Så helgens planer innehåller att se på Eurovision, plugga, fixa bilden till Eurovision-inlägget och fixa videon om framtida serier.
 
 
Till top